Trudno w to uwierzyć, ale aż 91% wszystkich stron internetowych nie rejestruje żadnego ruchu organicznego. Najczęstszą przyczyną braku konwersji jest nie tyle brak indeksacji witryny w Google, ile błędy w doborze słów kluczowych.
Agencja SEO Kielce może uchronić Cię od zasilenia wspomnianych 91% witryn. Dzięki pozycjonowaniu wywindujemy Cię na szczyt wyników wyszukiwania w Google pod frazami kluczowymi, które najtrafniej opisują Twoją działalność.
Pozycjonowanie stron Kielce dzieli się na pozycjonowanie lokalne i pozycjonowanie sklepów internetowych.
Pozycjonowanie Kielce to usługa dedykowana dla sklepów stacjonarnych, które chcą zaistnieć w lokalnej przestrzeni i zyskać przewagę konkurencyjną na terenie swojego miasta lub województwa.
Pozycjonowanie lokalne, prócz standardowej optymalizacji strony internetowej, opiera się również na uzupełnieniu wizytówki w Google Maps.
Jest to dosyć istotne, biorąc pod uwagę, że niemal 50% lokalnych wyszukiwań pochodzących z urządzeń mobilnych przekłada się na konwersję.
Aby uzupełnić wizytówkę w Google Maps, należy wpisać w odpowiednie rubryki na profilu takie informacje jak np. godziny otwarcia swojego sklepu, sporządzić krótki opis swojej działalności oraz dodać logo firmy i zdjęcia.
Warto zadbać też o pozytywne recenzje i odpisywać na komentarze. Te proste zabiegi sprawią, że Twoja wizytówka będzie bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania z Google Maps i więcej użytkowników telefonów komórkowych będzie miało do niej dostęp.
W obecnym boomie na e-sprzedaż każdy sklep internetowy powinien postawić na pozycjonowanie stron Kielce i zwrócić się do Agencji SEO Kielce o pomoc w prowadzeniu swojego e-biznesu.
Obecnie w Polsce jest ponad 50 tysięcy sklepów internetowych, co sprawia, że rynek jest bardzo konkurencyjny i trudno zyskać na nim popularność, szczególnie tym sklepom, które powstały niedawno. Aby dogonić konkurencje, nowe marki powinny zainwestować w SEO, dzięki któremu będą mogły osiągnąć lepsze wyniki w krótszym niż ich rywale czasie.
Zajmujemy się pozycjonowaniem sklepów zbudowanych na takich platformach jak np.:
SEO dla firm w dużych aglomeracjach to szansa na pokonanie lokalnej konkurencji dzięki większej widoczności w Internecie!
Pozycjonowanie swojej firmy w mniejszych miejscowościach zapewnia lojalność lokalnych klientów.